П'ять причин, чому не потрібно купувати б/у гуму
Останнім часом водії змушені часто вдаватися до покупки б/у покришок. Дана галузь набирає обертів на українському шинному ринку. Тисячі вживаних покришок везуть з Європи на територію нашої країни. Здебільшого вони мають пристойний вигляд і привабливу вартість. Сьогодні ми наведемо водіям п'ять беззаперечних аргументів, чому не варто купувати використану раніше гуму.
Відсутність будь-якої гарантії
Більшість продавців б/у шин не пропонують своїм клієнтам гарантію на реалізовану продукцію. У зв'язку з цим навіть при наявності серйозних проблем з балансуванням, вам навряд чи вдасться повернути або обміняти куплений товар.
При покупці нових коліс водій має можливість отримати розширену гарантію від виробника + гарантію на заводський брак від магазину + чек. Завдяки цьому споживач отримує максимальну ступінь захищеності і має можливість повернути або обміняти товар відповідно до чинного законодавства.
Приховані дефекти
Навіть ідеально рівне і майже незношене колесо може таїти в собі серйозні дефекти. Експлуатаційні показники такої шини можуть розчарувати або наразити на небезпеку водія і його пасажирів. Існує величезна кількість дефектів, які неможливо розгледіти при візуальному огляді. Крім того, продавці старих коліс прикладають максимум зусиль для приховання і маскування подібних проблем. Наприклад, надрив ниток каркаса можна виявити тільки при наявності рентгенівського апарату.
Умови зберігання
Купуючи використані шини потрібно пам'ятати, що попередній власник не тільки катався на них, а й зберігав їх. Чи знаєте Ви, де і в яких умовах проходило сезонне зберігання коліс? Найчастіше європейські водії здають поношені або пошкоджені покришки в утилізацію, а вже звідти вони потрапляють на українські ринки. Тільки залишається здогадуватися, в яких умовах і як зберігалася і транспортувалася гума.
Знос
Всі поношені покришки мають певний відсоток стертого протектора. Якщо висота блоків у нових шин зазвичай становить 8-10 мм, то «бувалі» колеса зазвичай продаються з висотою протектора в 5-6 мм. А це означає, що термін використання шин виявиться істотно нижче, ніж у аналогічного, але нового продукту. Крім того, поношені покришки можуть мати нерівномірний знос.
Як правило, б/у гума має вже «почесний» вік, а разом з ним і проблеми з розсохлим протектором, боковинами, дрібними тріщинами і прискореним процесом зносу робочої поверхні.
Застарілі моделі
Відпрацьовані шини - моделі минулих років, які вже давно неактуальні і технічно застаріли. Технології розробки та виробництва гуми не стоять на місці, щороку з'являються нові, більш сучасні моделі. Рецептура і склад гумової суміші також знаходиться в постійному пошуку ідеальних пропорцій і компонентів.
Найкраще віддавати переваги актуальним новинкам, які подарують вам безпеку і комфорт на тривалий час.
Раніше ми розповідали про те, що таке докатка