Загальні питання
Що краще - ковані або легкосплавні диски?
Відповідь: Для наших доріг (точніше напрямків) краще брати ковані диски, особливо якщо любите швидко їздити.
Кування рубає шину?
Відповідь: Обід кованого диска тонше ніж у литого майже в два рази, виробники намагаються робити в цьому місці округлення (і потовщення), щоб уникнути цієї проблеми, але є ще один простий спосіб вирішення цієї проблеми це весь час тримати тиск в шині НЕ нижче рекомендованого. Рубає тільки якщо «літати» на спущеному колесі.
Які диски з литих краще?
Відповідь: Ті, які підходять за параметрами на Вашу машину і подобаються Вам візуально. У нас великий досвід роботи (13 років) на ринку дисків, ми погані диски не продаємо нашим покупцям.
Європейські диски краще, ніж Китай, Туреччина ...
Відповідь: Так, європейські краще, для європейських доріг. Як показує практика, європейські диски не витримують експлуатації на наших «автобанах». «Китай і Туреччину» завжди можна поміняти і не дорого в порівнянні з Європою.
Як по цифрам вильоту зрозуміти диск з виносом чи ні?
Відповідь: Чим більше цифра у ЕТ (виліт) тим більше диск "втоплений" в арку, допуск від рідного ЕТ +/- 5 одиниць, одна одиниця дорівнює 1мм.
Які шини найкращі?
Відповідь: Ті, які найкраще підходять для Вашого (а не сусіда, друга ...) стилю водіння.
Це справжні шини?
Відповідь: Все шини справжні, підроблених шин не буває.
Країна виробник.
Відповідь: Всі виробники дорожать своїм ім'ям. Нікому з них не цікаво ризикувати своєю репутацією. На всіх заводах є представники головного відділу якості, які стежать за всім циклом виробництва. На російському заводі «Нокіа» весь процес контролюється фінами, на московському «Мішелін» - французами. Плюс, наприклад, на тому ж «Мішелін» заводи побудовані локально, щоб менше витрачайся на логістику (зменшення вартості продукції) та адаптація продукту під місцевий ринок (зима в Росії відрізняється від зими в Німеччині).
Що краще шип або нешіп?
Відповідь: Для льоду шип, для пухкого снігу спрямована не так шипована, а для сухої теплої зими не спрямована не так шипована шина (наприклад як Nokian WRG2). Все залежить від умов експлуатації та Вашого стилю водіння.
Можна-ли їздити влітку на зимовій шині?
Відповідь: Ні. Зимова шина не призначена для експлуатації при температурі вище +5 .. + 10С. Вона буде дуже швидко стиратися (може навіть лопнути під час руху) і буде збільшувати витрата палива і зменшувати динаміку.
Як перевірити правильність установки шин на автомобілі?
Відповідь: Для цього випадку на шині є спеціальне маркування (символи або написи). Стрілка на спрямованої шині показує в який бік має обертатися колесо. Якщо у вас не спрямована шина то будуть написи outside (назовні) / inside (всередину). Якщо немає і такого то тоді повинна бути на зовнішній стороні напис DOT.
Можна-ли встановлювати шину з великим профілем?
Відповідь: На автомобіль можна встановлювати всі рекомендовані заводом виробником розміри. Якщо профіль буде вище допустимого то можливо колесо буде тертися об елементи кузова або ходової частини. Чим вище профіль шини тим м'якше хід (для комфорту це добре), але в той же час машина на швидкості починає "плавати" і ставати гірше в управління (повільніше реагувати на команди рульового колеса).
Спрямована або ненаправленная, що вибрати?
Відповідь: В обох варіантах є як плюси так і мінуси. Спрямована - красива і добре виводить воду з плями контакту (мінус - галаслива). Ненаправлена - тиха, в повороті гірше поводиться на воді. Зимова шина найчастіше спрямована так як треба прибирати снігову кашу з плями контакту і немає таких великих швидкостей як влітку що б вона починала шуміти.
Як потрібно зберігати шини?
Відповідь: Докладний відповідь на це питання по цьому посиланню Як зберігати зимові шини
Куди ставити дві нові шини?
Відповідь: Пару нових шин треба завжди ставити на задню вісь. Задня частина автомобіля завжди менш завантажена ніж передня (на гальмуванні ще більше розвантажується) через що пляма контакту завжди менше ніж на передній осі і вище ймовірність втрати зчеплення з дорогою, що загрожує некерованим занесенням.
У мене візуально спрямована шина, але на ній є напис "Outside" / "Inside" і мені їх зібрали по цим написам, тепер колеса дивляться в різні боки. Чому вірити?
Відповідь: Вірити написам. Розробникам шини видніше як правильно встановити шину що б домогтися максимального ефекту роботи шини.
Перед новим зимовим сезоном оглянув свої старі зимові колеса і побачив що багато випало шипів. Чи можна ще раз перешіповать шину?
Відповідь: Ні, гніздо в якому сидить шип вже втратило свою пружність (найчастіше там тріщина буде) і тому там шип триматися і працювати вже не буде.
Чув що нові зимові шиповані шини треба обкатувати. А навіщо?
Відповідь: Для того щоб шипи встали на своє місце і почали працювати. Обкатувати треба приблизно 500 км в спокійному режимі, уникати різких гальмувань і прискорень. Після обкатки також рекомендується ще раз отбалансировать колеса. Якщо не проводити обкатку то шипи дуже швидко повилітають з колеса.
Де дізнатися, підходять-ли шини на мої диски?
Відповідь: Найкраще подивитися в таблиці відповідностей і / або в таблиці допустимих розмірів на Вашу машину (зазвичай на стійці де водійські двері).
Шини Runflat можна ставити на всі машини?
Відповідь: Ці шини можна ставити на будь-які автомобілі, якщо на автомобілі коштує система контролю тиску. Зараз такі датчики не складно знайти і встановити їх при шиномонтажі. На шинах ранфлет завжди усиліниє бокова частина колеса через що воно ставати важким і жорстким.
Можна у Вас купити б / у шини?
Відповідь: Б / у шин у нас немає, у нас тільки нові шини і диски.
У вас є кришки на .....?
Відповідь: На 99% кришках зі зворотного боку є маркування CAP-XXXXX, називайте нам це маркування і ми Вам допоможемо набагато швидше.