Будь-яка мото гума притаманні такі ознаки, які тісно пов'язані з умовами використання вашого «залізного коня». Незважаючи на це, ключові конструктивні моменти мото покришок мало чим відрізняються від вже відомих усім автомобільних шин. Колеса для мотоциклів можуть відрізнятися за типом конструкції: діагональні або радіальні, в камерному виконанні або безкамерні. В ході підбору шин для мотоциклів необхідно основну увагу приділити кращого стилю їзди і передбачуваним дорожніх умов. Адже навіть початківець мотоцикліст розуміє, що купити мото гуму для чопера і застосовувати її в якості кросових покришок - як мінімум безглуздо.
Різні види мотоциклів по-різному впливають на процес зносу гуми. У випадку з чоперами і Круізер, першої зажадає заміну покришка з задньої осі. Саме на неї припадає основна вага і навантаження під час поїздок. Діаметрально протилежна ситуація складається з шинами для спортбайков. Часті поїздки на високих швидкостях і екстрені гальмування передніми гальмами призводять до прискореного процесу стирання колеса, встановленого на передній осі.
Щоб уникнути неприємних нюансів, в останні роки виробники коліс для мотоциклів прагнуть закладати різні запаси зносостійкості для шин передньої і задньої осі. Це необхідно для того, щоб заміна покришок відбувалася одночасно.
Існує велика кількість різноманітних сигналів для заміни мото коліс. Одним з основних вважається правило, яке прописано в ПДД і вказує, що відразу після досягнення глибини протектора позначки в 0.8 мм, колесо повинно бути замінено в терміновому порядку. Як і у випадку з автомобільними шинами, «лиса» мотоциклетна покришка не в змозі підтримувати необхідний рівень керованості для безпечних поїздок.
Існують деякі негласні вимоги, які ставляться до термінів зберігання мото гуми. Кілька років простою коліс в гаражі можуть негативним чином вплинути на якість гумової суміші, що в свою чергу знизить рівень комфорту і безпеки при поїздках. З плином часу шини починають тверднути, втрачаючи властивості амортизації і еластичності при пересуванні на нерівностях. Дізнатися стару шину можна по відповідним маркуванням з датою випуску або по сірому кольору і шорсткою поверхні. У зв'язку з цим рекомендуємо відмовитися від спокуси придбання б / у коліс і купити мото гуму, яка пролежала на складі не більше 3 років.
З настанням кожного сезону в інтернеті з'являється все більша кількість нових моделей мото коліс. Даний товар є завжди актуальним для власників мотоциклів, адже «взування» час від часу потрібно міняти. Як ми вже помічали, правильний підбір коліс можливий на підставі двох моментів: моделі вашого мотоцикла і стилю водіння.
Гума для «залізного коня» має обиратися згідно з заводським типорозміром і в залежності від характеру майбутніх поїздок. Величезний вибір покришок в нашому інтернет магазині дозволить вибрати вам оптимальний варіант для скутера, спортивного байка, чопера, турера, класики або ендуро.
У нас у продажу тільки надійні і перевірені зразки мотошин від провідних світових брендів. Пам'ятайте, що від технічних параметрів і якості коліс буде залежати стійкість, маневреність, безпеку і зчеплення під час поїздок.