Умови гарантії
1) Перед тим як забрати товар на складі транспортної компанії або у кур'єра ОБОВ'ЯЗКОВО перевіряйте комплектацію і відповідність Вашого замовлення (кількість, модель, типорозмір шин або дисків, сезон шин, наявність болтів/гайок/проставочних кілець, якщо такі йдуть в комплекті з дисками або докуповувати окремо). Всі претензії по комплектації замовлення приймаються до моменту забору товару на складі транспортної компанії або у кур'єра.
2) Перед встановленням шин на диски ОБОВ'ЯЗКОВО потрібно приміряти (НЕ прикручуючи болтами/гайками) один диск на передню і задню ступицю (крім випадку з разношірокими дисками, де передні і задні неоднакові). Приміряйте диски акуратно, щоб не пошкодити лакофарбове покриття диска і перед тим як прокручувати диск на ступиці, візуально переконайтеся, що диск повністю прилягає до ступиці та інших елементів гальмівної системи або підвіски не торкаються/впираються в диск! Тільки після того, як Ви переконалися, що диск підходить за своїми параметрами на передній і задній осях, можете приступати до бортування шин.
3) У разі, якщо диски не підходять, наприклад затирають/впираються в елементи гальмівної системи або підвіски, зупиніть процес примірки і зверніться в інтернет-магазин Колесо200 для заміни купленої моделі або повернення оплати за товар.
4) Важливо пам'ятати, що монтаж шини на диск позбавляє обох товарного вигляду і прирівнює до б/в товару, через що монтовані шини/диски не можна повернути або обміняти як новий товар.
Повернути і поміняти диски або шини, куплені в інтернет-магазині Колесо2000, можна протягом 14 днів з моменту отримання товару. Товар не повинен мати механічних пошкоджень і не повинен носити сліди монтажу. Для дисків важливо зберегти упаковку (коробку) в якій Ви їх отримували.
5) Якщо повернення товару не пов'язане з гарантійним випадком, транспортні витрати оплачує покупець.
6) Якщо шини або диски втратили свій товарний вигляд, то гарантія на них не поширюється. Випадки, після яких можуть бути не гарантійні пошкодження дисків та шин:
- неправильне зберігання;
- непрофесійний монтаж;
- експлуатація покришок і дисків на авто з порушеною геометрією осей;
- перевищення допустимої швидкості;
- перевищення вантажопідйомності;
- використання шин і дисків зі зниженим або підвищеним тиском в покришці;
- самостійне нарізання ламелей, канавок і отворів для шипів, а також механічне втручання в цілісність шин та дисків.
Якщо настав гарантійний випадок
Гарантія поширюється на заводський брак, виявлений під час отримання товару на філії транспортної компанії, або при балансуванні шин. Брак, виявлений в ході експлуатації покришок, приймається в якості рекламації після позитивного рішення технічної експертизи. Виробник/імпортер може проводити свою, або прийняти результат незалежної технічної експертизи. В Україні такі послуги надає уповноважений орган в національній системі сертифікації УкрСЕПРО державне підприємство «СЕПРОшина ГТВ». Експертиза платна, оплачується клієнтом і коштує 15% від вартості шини.
Для отримання рішення технічної експертизи Вам необхідно:
1) Заповнити бланк заяви на проведення незалежної експертизи шини з уточненням того, чому він вважає, що шина ймовірно має дефекти/брак в своїй конструкції, описом ситуації, в якій вони виявилися, а також вказати вартість її придбання.
2) Надіслати за свій рахунок рекламаційну шину (без диска) з позначеними крейдою місцями дефектів/браку і прикріпленою заявою будь-якою зручною транспортною компанією за адресою (тип послуги « Склад-Двері »): м Дніпро, вул. Бориса Кротова, 24, одержувач – «СЕПРОшина ГТВ» (Ремонтовані покришки на експертизу не приймають).
3) Повідомити на електронну пошту ДП «СЕПРОшина ГТВ»
[email protected] коли шина була відправлена, назва перевізника і номер товарно-транспортної накладної.
4) За підсумками експертизи (в середньому тиждень) замовнику видається висновок, де буде вказана причина виникнення дефектів. Якщо в заключенні буде вказано, що шина бракована (на кожну шину висновок складається окремо), то Вам буде відшкодована вартість транспортних витрат, вартість самої експертизи (при наявності квитанції про оплату послуг і накладної перевізника), а також самої шини, або проведена її заміна в разі наявності на складі. Якщо шину не визнають бракованої, то відшкодування не відбувається. Часто буває, що у клієнта немає можливості чекати поки буде проведена експертиза, в зв'язку з цим Колесо2000, піклуючись про своїх клієнтів, допомагає з придбанням некомплект за мінімальною вартістю.
Повернення товару
Якщо вам не підійшов товар, ви можете його повернути протягом 14 днів з моменту покупки. Транспортні витрати оплачує покупець.
Щоб повернути товар:
Зверніться в колл-центр інтернет-магазину Колесо2000 або на представництво.
При собі мати документ, що посвідчує особу, чек-гарантію і платіжну карту (при оплаті картою).
Зверніть увагу, що товар можна повернути, тільки якщо він в належному стані: не має слідів використання, без механічних пошкоджень, повністю укомплектований, з усіма збереженими ярликами і заводським маркуванням.
Повернення коштів буде здійснено протягом трьох робочих днів, після отримання та перевірки товару нашими фахівцями.