1. Гарантія на товар, загальні положення
На всі товари, придбані в нашому інтернет-магазині надається гарантія, яка підтверджує відсутність в товарі заводських дефектов.Прі отриманні товару на складі транспортної компанії, обов'язково перевіряйте комплектацію вашого замовлення (відповідність замовленої моделі з одержуваної, типорозмір шин або дисків, сезон шин, наявність болтів / гайок, проставочное кілець (адаптерів), якщо такі йдуть в комплекті з дисками).
Всі претензії по комплектації замовлення приймаються до отримання товару на складі транспортної компанії.
2. Гарантія на автодиски
Перелік випадків, при яких вступають гарантійні зобов'язання по обміну, або повернення автодисків:
Критичне порушення параметрів автодисків:
-
Дисбаланс
(Увага! До повернення приймаються тільки ті автодиски, які не встановлювалися на автомобіль, і на які не монтувалася автопокришка.Перед монтажем покришки на диск переконайтеся у відсутності дисбалансу, перевіривши порожній диск на балансувальному стенді);
-
Брак лиття
раковина в ободі Автодиски (порушення герметичності);
-
Брак фарбування:
Компанія «Колесо2000» підтримує гарантію заводів-виробників на лакофарбове покриття. Термін гарантії - 12 місяців, з умовою дотримання наступних правил при експлуатації коліс:
-
- порушення покриття не повинно бути викликано механічними пошкодженнями (відколи, подряпини);
-
-не мити диски на безконтактної мийці під високим тиском, з використанням хім. реактивів;
-
- не рекомендується протирати диски вологими серветками, що містять високотоксичні очисники.
2.1. Гарантія на хромоване покриття диска (гальваніки)
Через складність нанесення гальванічного покриття на алюміній, диски з хромованим покриттям чутливі до зовнішнього впливу.
При експлуатації хромованих дисків необхідно дотримуватися таких правил:
-
- не використовувати диски з хром. покриттям в період, коли дороги посипають хімічними реактивами. Гарантія на зимовий період не поширюється!
-
- при митті дисків використовувати спеціальні миючі засоби для хромованих виробів;
-
- Чи не експлуатувати по бездоріжжю.
3. Гарантія на шини
Гарантія поширюється на заводський брак, виявлений під час отримання товару на філії транспортної компанії, або при балансуванню шин.
Брак, виявлений в ході експлуатації автомобільних шин, приймається в якості рекламації після позитивного рішення незалежної експертизи.**
Шини на експертизу надає покупець в науково-дослідний інститут УкрСЕПРО (м.Біла Церква, м.Дніпропетровськ)).
* Всі витрати по проведенню експертизи несе покупець. У разі позитивного висновку, проводиться процедура заміни шини, або повернення грошей.
** Гарантія не поширюється на НАВАРКУ (відновлені шини)
4. Повернення / заміна товару
У разі, якщо ви захочете обміняти або повернути куплений у нас товар, ви можете це зробити протягом 14 днів з моменту відповідно до «Закону про захист прав споживача».
Заміна / повернення здійснюється якщо:
-
Збережені всі ярлики і заводське маркування.
-
товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
-
товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей.
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені або товар не був пошкоджений навмисне.
При поверненні товару потрібно мати при собі гарантійний талон, виданий в нашому магазині, і товарний чек. Ми повернемо гроші в день повернення товару або, в разі відсутності грошей у касі, не пізніше, ніж через 7 днів.
Якщо ваше замовлення відправлявся в регіони України, то ви можете відправити товар назад за допомогою служби «Нова Пошта». Будь ласка, пам'ятайте, що заміна товару означає, що товар повинен бути повернутий в повністю збереженою упаковці, без вм'ятин, потертостей і так далі. Тому при зворотному відправці, будь ласка, подбайте, щоб товар був відповідно упакований і дійшов до нас в товарному вигляді. В іншому випадку, згідно з «Законом про захист прав споживачів», цілісність упаковки буде порушена, і в заміні / повернення буде відмовлено.
Обмін і повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого устаткування, упаковки, і наявності документів, що підтверджують факт покупки.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
-
природний знос або вичерпання ресурсу;
-
випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину сторонніх предметів і т. п.);
-
пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
-
ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
-
ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
5. Інші положення і зобов'язання:
-
У разі відсутності саме цієї позиції на складі, повертається її вартість.
-
Замовлення товару Клієнтом означає, що він згоден з вищевикладеними умовами
-
На товар, установлений не на наших сервісних центрах гарантія не поширюється!