Пн-Пт: 9:00 - 18:00
Сб: 9:00 - 15:00
Нд: Вихідний
Обратный звонок
Введіть Ваше ім'я
Введіть Ваш телефон

Зношені шини небезпечніші за водіння в нетверезому вигляді

10.01.2024
У останньому дослідженні, виявлено, що стан зношених шин становить більш небезпечну ситуацію на дорогах, ніж керування у нетверезому стані.
 
Експерименти показали, що використання автомобіля з протектором шин всього 1,6 мм збільшує гальмівну колію на третину в порівнянні з шинами, де глибина протектора становить 4 мм або більше. Особливо дивно, що таке водіння може додати до семи разів більше гальмівного шляху, ніж водіння у стані алкогольного сп'яніння. Це перше дослідження, яке провело паралель між впливом зношених шин у зимових умовах із високою вологістю та вживанням алкоголю на дорожню безпеку.
 
З урахуванням того, що правила щодо глибини протектора у Британії не змінювалися з 1986 року, Грем Степлтон, генеральний директор Halfords, зазначає, що стандарти нині надто низькі і вимагають перегляду.
 
Грунтуючись на відкриттях Уеллса, вживання алкоголю збільшує час реакції на 18%, що дорівнює 120 мілісекунд в середньому. При швидкості 112 км/год це збільшить гальмівну колію на 3,75 метра. У той же час різниця в гальмівному шляху між "хорошими" шинами з протектором 4 мм та зношеними шинами з протектором 1,6 мм становитиме цілих 27 метрів!
 
Уеллс зазначає: "Тормозний шлях відображає загальний рівень зчеплення. Якщо зношені шини збільшують гальмівний шлях на третину, можна припустити, що загальний рівень зчеплення також знижується на цю величину. Це означає, що зношені шини суттєво впливають на керованість автомобіля в різних ситуаціях, наприклад, при поворотах. Ви втрачаєте контроль над автомобілем насамперед, якщо шини зношені".
 
Компанія Halfords, що проводить більше 800 000 техоглядів щорічно у Великобританії, виявила, що більше 100 000 автовласників проігнорували рекомендацію про заміну шин, отримавши попередження про низьку глибину протектора у вигляді консультативної записки (хоча технічно вони пройшли ). Багато хто з них не планує перевіряти шини до наступного техогляду.
 
Степлтон додав: "Ми щорічно інформуємо безліч водіїв про небезпечно низьку глибину протектора їхніх шин, але, на жаль, багато хто не бере це до уваги, вважаючи, що якщо шини відповідають закону, то все гаразд. Насправді їхня безпека вже знижена, і це тільки погіршується в міру зношування. Будь-які шини, які отримали попередження, швидше за все, стануть непридатними до наступного огляду після кількох тисяч кілометрів».