Пн-Пт: 9:00 - 18:00
Сб: 9:00 - 15:00
Нд: Вихідний
Обратный звонок
Введіть Ваше ім'я
Введіть Ваш телефон

Класифікація вантажних шин

09.10.2018

Вантажні шини для великогабаритного транспорту мають масу характерних особливостей, які важливо брати до уваги, перш ніж робити покупку. Подібний вид коліс орієнтований на пересування на тривалі відстані під постійним впливом серйозних навантажень. Саме тому, вантажна гума повинна відрізнятися стійкістю до найрізноманітніших дорожніх і погодних умов.

класифікація вантажних шин

Будь яка вантажівка має різне навантаження на різні частини транспортного засобу. Саме тому фахівці розробили персональні види коліс для кожної окремо взятої осі транспортного засобу. На сьогоднішній день експерти виділяють три основних види коліс для вантажного транспорту: рульові, ведучі та осі вільного кочення. Відокремленої категорією є універсальні колеса.

Рульові покришки знаходяться на передній осі і відповідають за керованість транспортним засобом. До їх основних функцій відноситься швидка реакція на будь-які повороти керма, підтримуючи стабільну і безпечну курсову стійкість під час пересування. Від конструктивних особливостей рульових покришок буде залежати акустичний і їздовий комфорт водія.

класифікація вантажних шин

Ведучі шини працюють в умовах найсильнішої сили тертя. Функції ведучих коліс зводяться до правильного розподілу ваги вантажу. Крім того, саме на ведучі покришки покладено відповідальність за гальмування і початок руху. З огляду на це, слід розуміти, що ведуча гума повинна мати підвищену цупкість і тягу.

Осі вільного кочення прийнято називати «причіпними». Такі шини здатні тримати вагу причепа і вантажу в ньому. Завдання цих коліс зводиться до скороченню опору коченню, що веде до більш економної витраті палива. Дизайн причіпних шин дуже схожий з малюнком протектора рульових, але вони ні в якому разі не є взаємозамінними!

класифікація вантажних шин

Універсальні всепозіційні шини виступають досить популярним варіантом, який дозволяє встановити колеса даного типу на будь-яку вісь. Таким колесам легко знайти «запаску», можна в процесі експлуатації міняти гуму з однієї осі на іншу. Явним недоліком універсальних покришок виступає менший рівень безпеки і комфорту.

Читайте матеріал по темі: «Як правильно підібрати тиск в колесах»