Вектор розвитку компанії Laufenn зміниться
Відома корейська компанія Hankook є материнською компанією бренду Laufenn. Дочірня компанія була представлена громадськості майже три роки тому і була покликана для посилення позиції на ринках збуту Європи і Північній Америці.
Після зміни генерального директора, компанія вирішила переглянути свою діючу стратегію. Змінений вектор розвитку залежить від деяких проблем, які пов'язані з високою конкуренцією на світових ринках збуту. Для посилення споживчого попиту, шини Laufenn будуть випускатися в 60-ти нових модифікаціях, які будуть включати різні моделі літніх і зимових шин до 20-го посадкового діаметра.
Пріоритетною місією компанії продовжує бути випуск високоякісної продукції за привабливою ціною. На сьогоднішній день дочірнє підприємство Laufenn користується практично таким же попитом, як і товари від основного концерну. Існуючий асортимент буде доповнюватися новими типорозмірами, що дозволить охопити більшу частину ринку і задовольнити споживчий попит.
За підсумками 2016 року корейська компанія Hankook завоювала 7-е місце в міжнародному шинному рейтингу, а вже в прийдешньому році готова штурмувати вищі позиції за рахунок будівництва нового заводу в Теннессі і подальшого становлення дочірніх брендів (Marshal і Laufenn).
Відзначимо, що новий завод в США буде випускати близько 5.5 мільйонів покришок щорічно. Серед запропонованого різноманіття будуть нові всесезонні шини з модельного сегмента Hankook Kinergy GT, які вже зараз поставляються в якості базової комплектації для Toyota Camry і Honda Accord.
На сьогоднішній день Hankook має 8% ринкової частки на території Європи, що в два рази перевищує позиції на американському ринку. В останнє десятиліття зростання продажів продукції в Європі було спровоковано за рахунок відкриття нового заводу в Угорщині. Керівництво корейської компанії очікує, що подібна ситуація повториться і з відкриттям першого американського заводу. Виробничі потужності в Теннессі дозволять скоротити час доставки продукції до двох тижнів, адже раніше на виготовлення і поставку коліс в США йшло більше трьох місяців.
Нагадаємо, що раніше ми розповідали про те, що найшвидший гіперкар оснащений шинами Michelin