Шини Gislaved
- Літня
- Зимня
Свою діяльність компанія Gislaved почала у 1893 року, її засновниками стали два брата Карл і Вільгельм Гіслоу, що живуть в невеликому шведському містечку Гиславед. Перед тим як почати власний шинний бізнес, брати тривалий час проживали в Америці, де працювали на одній з фабрик, яка займалася випуском гумотехнічних виробів. Шведський бренд був включений до складу німецької корпорації Continental, що дозволило компанії отримати доступ до найсучаснішого устаткування і останнім розробкам вчених. Німецькі інженери пильно стежать за контролем якості літніх і зимових моделей коліс Gislaved. Для виготовлення шведських коліс застосовується фірмова технологія унікальних ламелей, які здатні підтримувати виключне зчеплення як на мокрій, так і на засніженому асфальті.
В даний час шведська компанія неймовірно популярна в Європі і щорічно випускає понад 3 млн. покришок, що відрізняються прекрасним управлінням, низьким рівнем шуму і дивовижної довговічністю. Незважаючи на те, що гума Gislaved орієнтована на машини "бізнес" і "преміум" класу, ціни зможуть порадувати вас. Шведський виробник гарантує своїм клієнтам високі показники ходимості навіть в поганих дорожніх умовах. Ви завжди зможете отримати максимальний рівень комфортабельності без ризику для вашої безпеки. Купити шини Gislaved буде оптимальним рішенням, адже даний бренд в рівній мірі володіє хваленою німецькою надійністю і шведською практичністю.
Зимові колеса Gislaved – ідеальний варіант для холодної і сніжної зими. Хто як не шведи, знають все про те, якими мають бути зимові шини? Зимові моделі шин підійдуть для використання за містом, на погано розчищених дорогах і на довгих шосе. Особливу популярність серед українських водіїв здобули наступні зимові моделі: Nord Frost 5 (шипована гума для легкових авто), Euro Frost 5 (розроблена спеціально для "м'яких" європейських зим) і Nord Frost Van (призначена для легковантажного транспорту). Літні колеса Gislaved – це завжди унікальний і сучасний малюнок протектора, інноваційний склад гумової суміші і стильний зовнішній вигляд. Завдяки грамотно збалансованим характеристикам, шведська гума показує приголомшливі результати на дорозі. Серед літніх моделей окремо хотілося б відмітити такі колеса як: Urban Speed (розроблялися для більшості відомих легкових машин) і Ultra Speed (спроектовані для швидкісних позашляховиків).
Відгуки про шини Gislaved
Отличная резина за свои деньги. Не шумная, возможно чуть шумнее, чем Michelin latitude tour HP, но и ценник определенно разный. Дорогу держит отлично, в повороты входит как вкопанная. Вообщем рекомендую. На дожде еще не пробовал. Неделю как катаюсь. Март 2020. В моем размере 235/55/18 производство Франция 2019 год. Кстати, Gislaved это тот же Контик, только бюджет сегмент. Покупал здесь, отличный магазин и сервис. Сегодня заказал, завтра приехал забрал.
Хорошая резина. Откатал три лета (пробег около 35 000). Прошла от Харькова до Ужгорода. Ни разу не подвела. Износ - практически до индикатора. Шум появляется по мере износа, то ли дубеет состав, то ли стирается слой протектора. На боковинах есть как бы вмятины вовнутрь и небольшая шишка. Но дорог-то нет! С балансировкой проблем не было.
Эти шины у меня уже стояли, поэтому качество полностью устроило. использую их как всесезонные.
Удачная резина, повезло с продавцом-консультантом - не развел, спасибо ему за 4 зимних сезона. Езжу сознательно осторожно, поэтому шипы вроде бы все целы, хотя особенно не приглядывался.
Долго присматривался. Купил (до этого ездил 5 сезонов на Нордмане и Нордмастере (шип)). Прикатывал шипы по асфальту. Прелесть. Шум умеренный, не надоедает. Разгон хороший. Выпал снег-вспоминаю старую резину только хорошим словом. Для себя сделал вывод: Наша резина ничуть не хуже. И предсказуема.Правда шум начиная с 60 возрастает до "уровня самолёта". Зато в машине сидишь спокойно, как на диване.
Выбор был мучительным и долгим. Перекопан "инет" вдоль и поперек, но о данной покрышке узнал от друга (он взял ее себе на "фокус", хотя ехал за йокогамой и еще не помню). Тестили на ходынке на поляне со льдом и снегом (причем 2 года подряд)с отключенными системами безопасности. Ну что я могу сказать - невероятный результат "моя в шоке", машина управляема при этом без критических заносов. Вышли посмотреть - следы не размазаны, я бы сказал как по рельсам, все тормозится и разгоняется. Сравнить есть с чем - шипованая "Ганкук" на той же площадке рулилась чуть похуже, шипованная "уокогама" у незнакомого была как корова на льду . Другой тест по водяной каше до магазина обратно тоже порадовал - ехали активно, но намека на скольжение/занос не было. Короче я ее купил в 11г со скидкой т.к. оказалась 08г выпуска. За 2 года эксплуатации могу сказать "Я ОЧЕНЬ ДОВОЛЕН", спасибо немцам и шведам и еще там кому.
Вообще всегда был ей доволен.
Понравилась,буду брать еще!
После шиномонтажа заметил, что машина потеряла в чёткости управления: реакции на руль немного запоздалые. Шумит выше среднего, при этом на льду хотел бы лучшей уверенности. Из плюсов отмечу небольшой тормозной путь. Износ протектора за сезон на глаз не заметил.
Хорошая резина для тех, кто любит погонять на скорости. Отличное сцепление с дорожным покрытием, в том числе с мокрым асфальтом. Прекрасно маневрирует и тормозит. Не склонна к деформациям, грыжам и шишкам. Износ минимален.
Резина не для теплых зим. Выше +3С увеличеный износ. Но если у вас стабильный минус зимой и меняете резину поздней осенню и ранней весной. То Гиславед отличный выбор ;)