Найпоширеніші міфи про шини
Багато починаючих водіїв роблять однакові помилки в процесі вибору і покупки шин. Багато в чому подібні проблеми пов'язані не тільки з невеликим досвідом у водія, але і з безліччю неправдивої інформації в інтернеті. Давайте розглянемо найбільш поширені міфи.
- Водійський досвід важливіше якості покришок
Безумовно, від досвіду і навичок водія залежить досить багато, але якість і стан шин грає ще більше значення. На покришках зі стертим протектором буде неможливо продовжувати безпечний рух незалежно від досвіду водіїв. Саме з цієї причини колеса повинні своєчасно змінюватися відразу ж після досягнення критичного зносу. При виборі коліс необхідно дотримуватися заводських типорозмірів, сезонність і враховувати особливості дизайну протекторної зони.
- Повнопривідні машини не вимагають сезонної заміни коліс
Це одне з найбільш поширених і небезпечних помилок. Автомобілі з повним приводом ризикують залишитися повністю некерованими в разі використання покришок не по сезону. Додатково зазначимо, що навіть всесезонні шини не можуть гарантувати 100% безпеку в зимову пору року.
- В ЄС заборонені зимові покришки
Дане твердження не має нічого спільного з істиною. Територія Євросоюзу вимагає обов'язкового дотримання сезонних правил використання покришок. В іншому випадку водій ризикує отримати значний штраф.
У деяких країнах діють обмеження на використання зимових шипованих шипів, адже сталеві шипи протиковзання завдають шкоди асфальтовому покриттю.
- Зимові шини можна використовувати влітку
Фрикційні покришки мають абсолютно інший склад гумової суміші в порівнянні з літніми колесами. М'який протектор зимової гуми не призначений для використання при високих літніх температурах. Крім підвищеного зносу, зимові шини мають мінімальне зчеплення під час теплої пори року.
Читайте матеріал по темі: «Класифікація вантажних шин»