Пн-Пт: 9:00 - 18:00
Сб: 9:00 - 15:00
Нд: Вихідний
Обратный звонок
Введіть Ваше ім'я
Введіть Ваш телефон

Все про маркування колісних дисків

12.11.2017

На сьогоднішній день колісні диски діляться на дві основні категорії - сталеві і литі (легкосплавні) диски. Незалежно від виду, колеса мають єдиний стандарт маркування параметрів. У даній статті ми розглянемо ключові параметри, які знадобляться Вам для грамотного вибору дисків.

Читайте матеріал по темі: «Японська фірма Sumitomo розповіла про« розумні »шини»

Ширина обода

Вибираючи колісні диски для свого транспортного засобу важливо знати мінімально і максимально можливі значення ширини обода. Ширина диска повинна бути сумірною не тільки марці Вашого автомобіля, але і ширині шини, разом з якою буде використовуватися.

Якщо ширина обода диска буде недостатньо або надмірно широкою, то це гарантованим чином призведе до проблем деформації і прискореного зносу покришок. Для лиття допускаються невеликі відхилення по ширині диска (0,5-1 дюйм), але краще всього вибирати колеса з заводськими параметрами. В інтернеті легко знайти таблиці співвідношення розмірів дисків з розмірами шин, якими можна користуватися в якості підказки.

Посадковий діаметр диска

Діаметр диска - ще один важливий параметр, від якого буде залежати те, якого діаметру шини будуть використовуватися. Сплутати або помилитися досить складно, адже досить скористатися підбором по авто і переглянути які посадочні діаметри можуть використовуватися на Вашому автомобілі.

В останні роки можна спостерігати стійку тенденцію до збільшення монтажного діаметру. Це пояснюється прагненням водіїв використовувати диски і колеса з великим посадковим діаметром. Крім того, застосування великих дисків тягне за собою використання низькопрофільних шин, які виглядають досить стильно.

Діаметр розташування кріпильних отворів

Міжболтова відстань і число кріпильних отворів (PCD) виступає одним з ключових параметрів, які можна розрахувати спеціальною формулою або ж просто заміривши відстань між центрами дальніх отворів. Для дисків з 5-ма отворами, отримане значення додатково необхідно помножити на коефіцієнт 1.051.

Параметр PCD повинен точно відповідати і не допускає розбіжностей. В іншому випадку, кріпильні елементи будуть затягнуті нещільно або з перекосом. В результаті прилягання диска на маточину буде не повним і таке колесо буде «бити» кермо або втратить половину болтів прямо під час руху.

Центральний отвір диска

У оригінальних колісних дисків центральний отвір зазвичай точно збігається з діаметром маточини. Якщо Ви вибираєте сталеві диски, ЦО обов'язково має точно відповідати маточини автомобіля. Для реплік литих дисків допустимі розбіжності значень ЦО в більшу сторону в порівнянні із заводськими параметрами. В такому випадку буде достатньо купити необхідні адаптери, які швидко і безболісно вирішать проблему.

Виліт колеса

Ще одним важливим і найстрашнішими параметром є так званий виліт. Виліт колеса вимірюється в міліметрах і є відстанню між кріпильною площиною диска і поздовжньою площиною симетрії.

Виліт буває плюсовим, мінусовим і рівним нулю. Під кожну марку авто виробник вираховує свій власний параметр вильоту, який зможе забезпечити найкращу керованість і стійкість транспортного засобу.

Для сталевих дисків неприпустимі експерименти з вильотом, а ось литі диски допускають невеликі розбіжності в даному параметрі (+ -5 мм). Однак, в будь-якому випадку, перед установкою необхідно в обов'язковому порядку здійснити примірку і прокрутити колеса на маточині, щоб переконатися в точності вибору.

Вдалих Вам покупок!