"
Шина Toyo Proxes CF2 знайшла номер низьких гальмівних властивостей, особливо на мокрому асфальті, що істотно знизило її підсумкову оцінку. При швидкій їзді на мокрому асфальті Proxes CF2 програє багатьом по розгону і гальмування, помітна пауза на повороти керма і виникають нишпорення в поворотах. На затяжний дузі з мокрим покриттям дозволяє їхати достатньо швидко, а при виникненні бокового ковзання вдається швидко стабілізувати автомобіль. При оцінці керованості на мокрому асфальті Primacy 4 показала себе більш повільної, ніж лідери даного виду випробувань. Реакції на повороти керма трохи більше запізнілі, помітні крени при різких маневрах і при цьому можливі зноси при скиданні газу. У затяжному повороті ця шина показала себе дуже стабільною і прогнозованою. Китайська гума Aeolus Precisionace 2 AH03, незважаючи на низькі оцінки в більшості тестів, отримала три зірки безпеки.
Ця зимова покришка в літніх умовах була дуже слизькою, вона не забезпечує безпечної керованості. У той же час вона комфортна, тиха і має низький коефіцієнт опору коченню. Що стосується центральноєвропейської зимової шини, то вона виявилася незбалансованою.
Шина Continental PremiumContact 6 на мокрому асфальті - одна з найкращих. Вона дозволяє їхати достатньо швидко, забезпечує швидкі реакції на повороти керма, відмінно розганяється і гальмує, при маневрах під скидання газу не підносить сюрпризів у вигляді раптових зносів або заметів. На мокрому кільці трохи поступається лідерам цього тесту, але при цьому забезпечує повну прогнозованість поведінки автомобіля.
Вона володіє відмінними гальмівними властивостями на мокрій і сухій дорозі, високою стійкістю до аквапланування на прямий і досить економічна. Але дана модель виявилася найдорожчою в даному тесті шин, за що отримала всього три зірки в рейтингу ""ціна / якість"". Можливо, це вдасться компенсувати високу зносостійкість, якою славляться шини цього бренду. На сухому асфальті Proxes CF2 вдається здійснювати маневри на більшій швидкості, ніж у випадку з шиною Barum Bravuris 5HM, але слід пам"ятати про знесення, які виникають при перевищенні розумної швидкості. За стійкістю до аквапланування шина Toyo Proxes CF2 в середнячків.
Як показав минулорічний аналіз автомобілів наших співвітчизників, деякі з них примудряються і влітку їздити на зимових шинах. Для таких автовласників в тест включили дві моделі зимових покришок преміум-марок, які відносяться до різних типів. Зважаючи на такі різних умов експлуатації характеристики у цих покришок теж дуже різні. Згідно з результатами тесту скандинавська зимова покришка взагалі не придатна для літньої експлуатації. Практично у всіх тестах вона була в аутсайдерах і, незважаючи на преміальність бренду, програвала навіть найгіршою китайської річної шині Hercules Raptis VR1.
Вердикт експертів по даній шині - ""на розсуд"" автовласника і з урахуванням необхідності більш акуратною їзди. На сухому асфальті Bravuris 5HM також помітно поступається іншим учасникам тесту з більш високими оцінками. Тест «перестроювання» вдається пройти на істотно меншій швидкості. За стійкістю до аквапланування дана шина показує середні результати. На сухому асфальті Precisionace 2 AH03 також не підносить сюрпризів."